sk8er Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Hejsan! Jag är ny här. jag tänkte köpa en wii men dom är slut överallt, hur får man tag på en? Hur lång är väntetiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zan Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Du kan ju alltid ha tur och hitta ett på typ Ica ellr nåt. Mitt köpte jag på hemköp. De hade fått in ett parti. Du kan ju alltid också titta på blocket. Där kan ju finnas nåt oöppnat billigt. Men om du beställer ett får du räkna med att få vänta väldigt länge. Så om jag varit du hade jag hållt ögonen öppna och köpt ett i affären när det kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Du får boka på eb games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Du kan ju alltid ha tur och hitta ett på typ Ica ellr nåt. Mitt köpte jag på hemköp. De hade fått in ett parti. Du kan ju alltid också titta på blocket. Där kan ju finnas nåt oöppnat billigt. Men om du beställer ett får du räkna med att få vänta väldigt länge. Så om jag varit du hade jag hållt ögonen öppna och köpt ett i affären när det kommer in. hemköp är väl typ konsum i söder? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ica maxi säljer Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Spelbutiken har wii men det är slut men det kommer nya om 8 dagar.. >>Spelbutiken<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 3295 kr?? Den kostar ju 2690kr på alla andra ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackisan Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Frågan är om den finns på andra ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Min kompis beställde från spelbutiken och då kosta den 2690... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.