ajar Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Tjena! Jag behöver hjälp med bossen Larry på Dead Rising. När jag nästan dödat honom hänger han upp mig på sin köttkrok och börjar hugga mig, hur gör man för att komma loss och vad för slags vapen behöver jag? Ps. Jag är i Lv. 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Du ska snurra på spaken som du snurrar på ifall en zombie greppar dej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Ok tack så mycket, men vilka vapen är bra att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Real Mega Buster ^^ Nej, men om du inte har den så shotgun, small chainsaw, machete eller varför inte SMG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ok, men då undrar jag hur man får tag i Machete? Har nämligen aldrig haft den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ta den från Cliff när du dödat honom. Larry har också ett übervapen, en köttkniv, om du dödar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Katana finns annars i Paradise Plaza vid O.J stället. Bara hoppa ner på en sak nedanför och där är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Katanan är S-K-I-T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Skulle inte kalla den skit, den är helt okej. Iaf om man ska skära sönder zombies :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Den är skit med tanke på att man hugger i en rak vinkel med den, och därför är det svårt att ta sikte på bossar. Annars är den ju kraftfull, men den är ingenting jämfört med Small Chainsaw, Machete eller Laser Sword (eller heter den Lightsaber :huh: ). Redigerat 9 April 2007 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Nu är Larry avklarad och jag befinner mig i Overtime Mode. Isabela vill att jag hittar 10 "Queens", men hur vet man att en zombie bär på en queen? Ps. Jag har hittat tre stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Dom är helt disträa och står med armarna uppe i luften, så där säraktigt. Och så har dom en liten röd prick i nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.