Sportlov Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Jag har börjat spela ett spel kallat Priston Tale. Det konstiga är att jag dissar efter ca 10 min efter att jag har loggat in...VARFÖR? Citera
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Har du fortfarande kontakt med internet? Citera
Sportlov Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Skrivet 9 April 2007 Ja,jag har fortfarande kontakt med nätet. en polare sa att det kan bero på att jag har för dåligt nät.. Jag har 250 kb/s...kanske är därför? Citera
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 Mycket möjligt. Kan vara så men du uppfyller ju minimun nät-requirements för spelet. Händer samma sak om du kör ett annat spel? Citera
Sportlov Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Skrivet 9 April 2007 Minimum req..hade minimum req så det ska ju funka..Spelet funkar bra.laggar sällan. På diablo 2 blir jag aldrig dissad.Fast d2 är ju lite sämre. Ska fixa bättre nät...hoppas det funkar! ;D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.