Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jag har ett stort problem!!!

jag kan inte spela på xbox live

problemet är att när jag kommer in i ett spel så står det " där är ett viktigt meddelande från microsoft som du måste läsa det innan du kan fortsätta" så klickar jag på läs meddelande och så kommer det upp vilkor grejer och sånt sen klickar jag ok och tar tillbaka in i spelet och klickar på xbox live men så står det samma sak igen.... varför? kan nån hjälpa mej? bara jag som haft problem med det?

:gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:

Skrivet (redigerat)

Det någon har skrivit =) Mina bullar är slt nu, så jag får gå till Lidl och köpa nya, där har dom billiga bullar med mask i, mums ^_^

^Varning utdelad för §1.11 //admin

Redigerat av admin
Skrivet

jag har ett stort problem!!!

jag kan inte spela på xbox live

problemet är att när jag kommer in i ett spel så står det " där är ett viktigt meddelande från microsoft som du måste läsa det innan du kan fortsätta" så klickar jag på läs meddelande och så kommer det upp vilkor grejer och sånt sen klickar jag ok och tar tillbaka in i spelet och klickar på xbox live men så står det samma sak igen.... varför? kan nån hjälpa mej?  bara jag som haft problem med det?

:gitarr:  :gitarr:  :gitarr:  :gitarr:  :gitarr:

Gå in i din Options meny och kolla om Föräldrakontroll på de gamla Xbox-spelen är aktiverat. Om det är det, så ska du inaktivera det. Sedan borde det fungera.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...