Doublem Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 jag har ett stort problem!!! jag kan inte spela på xbox live problemet är att när jag kommer in i ett spel så står det " där är ett viktigt meddelande från microsoft som du måste läsa det innan du kan fortsätta" så klickar jag på läs meddelande och så kommer det upp vilkor grejer och sånt sen klickar jag ok och tar tillbaka in i spelet och klickar på xbox live men så står det samma sak igen.... varför? kan nån hjälpa mej? bara jag som haft problem med det? :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera
Doublem Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Skrivet 9 April 2007 läst allt av vad? :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Citera
The_apan Skrivet 9 April 2007 Rapport Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Det någon har skrivit =) Mina bullar är slt nu, så jag får gå till Lidl och köpa nya, där har dom billiga bullar med mask i, mums ^_^ ^Varning utdelad för §1.11 //admin Redigerat 12 April 2007 av admin Citera
Wave Skrivet 12 April 2007 Rapport Skrivet 12 April 2007 jag har ett stort problem!!! jag kan inte spela på xbox live problemet är att när jag kommer in i ett spel så står det " där är ett viktigt meddelande från microsoft som du måste läsa det innan du kan fortsätta" så klickar jag på läs meddelande och så kommer det upp vilkor grejer och sånt sen klickar jag ok och tar tillbaka in i spelet och klickar på xbox live men så står det samma sak igen.... varför? kan nån hjälpa mej? bara jag som haft problem med det? :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Gå in i din Options meny och kolla om Föräldrakontroll på de gamla Xbox-spelen är aktiverat. Om det är det, så ska du inaktivera det. Sedan borde det fungera. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.