💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Horde Rogue?

18 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Har kört alliance ända sen jag fick wow och tänkte göra en ny horde och jag skulle vilja göra en rogue, men vet inte riktigt vilken ras jag ska ta(då menar jag att jag undrar vilken ni tycker e coolast och bäst som rogue). :(

PS.

OBS. Jag är inte den bästa på att skriva

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Undead Female.

Undeads ser fräckare ut.. Men det är oftast många som går på undeads först för att dem hatar undeads.. Men jag tycker Orc's racial är fräckast :) Orc ser biffigare ut också.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Undeads ser fräckare ut.. Men det är oftast många som går på undeads först för att dem hatar undeads.. Men jag tycker Orc's racial är fräckast :) Orc ser biffigare ut också.

Ingen går på min Undead rouge lvl 70 full t5 ?

Knappast att du har fått full tier5. Visa profil så tror jag dig <.<

Nivå 6 · Fuskare

Ingen har fullt tier 5, rekordet är två bitar, delarna droppas i Serpentshrine Cavern, Tempest Keep: the Eye och Black Temple.

Den bästa (och enligt mig fräckaste) Horde rasen är Blood Elf, en AoE silence som ger dig 30 energy? Ja tack!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Både Belf och Undead är jättegay ju. Orc ska inte heller spela läderklass, helst inte troll heller men... Okej då.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Enkelt svar, spela inte horde.

Men om du måste, Undead tror jag är bäst. Men håller med Slasktratt. Tycker isåfall Orcer är coolast.

Findus, kan inte du som "har" full tier 5, beskriva exakt vem som droppar de olika märkerna, hur man blir attuned med raidsen, vad din guild heter m.m. Många är nog nyfikna.

11 Apr 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Men om du måste, Undead tror jag är bäst. Men håller med Slasktratt. Tycker isåfall Orcer är coolast.

Findus, kan inte du som "har" full tier 5, beskriva exakt vem som droppar de olika märkerna, hur man blir attuned med raidsen, vad din guild heter m.m. Många är nog nyfikna.

han drev om du inte förstog det , ingen har mer än 3 delar t5..

12 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

Man ska spela på horde.

Säger som findus... Undead Female...

Jag kan bara spela på undead rogues... Kan inte spela på någon annan ras och kan inte spela på någon annan klass... Tröttnar direkt

Undead rogues är dom bästa i spelet enligt mig

Även om det inte är sant xD

Nivå 6 · Fuskare

gör ett troll, dom är coolast. :)

Nivå 4 · Lärling

Undead male :D äger om slår snyggt o e den klassen jag ser mest som en rogue class me tanke på will of forsaken o Canibalize

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Ja spela alliance!!

Orc e fula som h*lvete som rogue dom ska va smidiga å de å en orc e rätt stor!!

Fast dwarf rogue e fulast :D

va UNDEAD lr BELF

Nivå 6 · Fuskare

Blood elf rogue klart om du har tbc,

Male ftw.

Om du inte har tbc såklart Undead male.

Rekomenderar att du ska ta som proff Engeering och mining,

eller Leatherworking och skining.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Var male troll. De ser häftigare ut, och personligen så gillar jag deras startzon mycket bättre.

14 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

Hm..

Jag tror ingen bryr sig om startzon

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Bästa rougen man kan va är undead med Will of Forsaken...

16 Apr 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Nej, tror faktiskt inte det, han verkade försöka "verka cool" snarare.

Rogue som horde ska vara undead, men spela alliance, mycket roligare.

Nivå 3 · Lärling

UD Maaale... Gay, slår snyggt, fräckaste OP'aste racials, vad kan bli bättre ???

Men iofs.. orc är också rätt balla i stealth xP bra med racial osv blaa

.. men UD MALE >:[

btw... varför kör alla ally ? var som Grim så är ni grymma <3

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in