bladefinor Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) Hej! Jag kan inte ansluta till Internet när jag använder ett homebrew-program! Men när jag Internet Browser så fungerar det :S... Vet någon varför? Jag har Firmware 3.10 OE-A Redigerat 10 April 2007 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon-fire Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 Hej! Jag kan inte ansluta till Internet när jag använder ett homebrew-program! Men när jag Internet Browser så fungerar det :S... Vet någon varför? Jag har Firmware 3.10 OE-A Du behöver kanske en router till ditt psp för det behövde jag. jag är inte helt säker men jag tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Jag behövde Modem såklart och Router + CCproxy server som e ett program och som man kan ladda ner Här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 men eftersom webbrowsen funkar så ä de ju något i programmet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Men webbläsaren visas (google) inte förren har anslutet dig till internet. För att ansluta dig hemma till internet s måste du ha en trådlös router! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 14 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 jag kommer in på vanliga internet browser på psp jätte lätt och bra...men inte på mina homebrews! :( det e helt sinnesjukt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 ja men då måste de va att de inte finns stöd för de i programet eller att de inte är aktiverat på något sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg