mariodog Skrivet 11 April 2007 Rapport Skrivet 11 April 2007 när jag ska starta gta sa så när jag laddar mitt sparade spel så kommer ladnings mätaren till hälften sen stanar det och då måste jag stänga av datorn... vad är det för fel????? :unsure: :unsure:
KVAB Skrivet 11 April 2007 Rapport Skrivet 11 April 2007 Du har kanske lagt till nån mod som det är fel på?
mariodog Skrivet 12 April 2007 Författare Rapport Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Du har kanske lagt till nån mod som det är fel på? jag försökte installera några moddar men dom funka inte Redigerat 12 April 2007 av mariodog
TheCheater Skrivet 12 April 2007 Rapport Skrivet 12 April 2007 Isåfall pröva installera om spelet (om du inte kommit så långt). Eller så kanske moddarna är installerade i spelet men inte ligger i någon mapp... då kan du ha otur det är säkert Synd iallafall SA är typiskt kul även när man klarat ut det så försök att kolla i mappar eller i spelet om du kan så kanske du finner någon lösning ;)
RaXeZ Skrivet 17 April 2007 Rapport Skrivet 17 April 2007 (redigerat) det kan också va krångel om du har lagt in nya låtar eller att det helt enkelt blivit något cp med sparfilerna. För att kolla om det går att fixa på det sättet gör du så här. Gå in på mina dokument sen Gta San Andreas User Files. När du väl är där inne ska du radera filen gta_sa.set. Sen ska det funka om det är nåt av dessa fel jag skrev Redigerat 17 April 2007 av RaXeZ
Rekommendera inlägg