bladefinor Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Hej! Jag hade precis köpt ett nytt skal, blev VÄLDIGT glad när den kom. Sen upptäckte jag att det var fel på skalet, så jag måste både skicka tillbaka det och sätta dit det gamla skalet igen (original-skalet). Sedan upptäcker jag att det är något som klickar. NÄMLIGEN TFT-SKÄRMEN! HELT pajad och jag börjar nästan grina. Jag hade ju precis köpt upp mina SISTA pengar för skalet, och så pajar skärmen! Detta kostar mig alltså 800 kr, helt i ONÖDAN! Det jag menar med detta inlägg är om någon har en annan sida som är billigare en just REJOY.SE. Vet du? Redigerat 11 April 2007 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreas123 Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 spanat in pricerunner och prisjakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 11 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 japp det har jag, hittade inget som var billigare, bara kanske typ 50 kr och den fanns inte i lager! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 hmm synd för dig, sådant ska inte hända med allt sådant... Du har ingen garanti på den eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) När köpte du den? Garantier brukar hålla i ca 2 år. Redigerat 18 April 2007 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 jag har garanti till augusti. men dom tar inte emot sånt som jag själv har tagit sönder (även fast jag inte gjorde det med flit) men nu har jag köpt en ny för 759 kr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg