Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Marilyn Manson är ganska bra. Gillar The Dope Show, Sweet Dreams-covern och några andra låtar. Såg förut när jag sökte på Marilyn Manson att bandnamnet och medlemmarnas namn är delvis tagna från mördare! :o Dessutom så är en av medlemmarna svensk :cool: Tim sköld har slutat, nu ä de twiggy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Han är en psykopat läste nånstans att han hade köpt barn skellet för turne pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Marylin Monroe Charles Manson(Australiensk seriemördare) De är dom han e inspirerade av i namnet o.O Han är väldigt bra. Och solbränd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Han tog sitt artist namn efter marilyn manroe & charles manson för att mördare och sånt får typ lika mycket uppmärksamhet som kända personer. (tror det var så ungefär) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jorå, Manson är helt okej :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Sådär tycker bara om hans låtar " Sweet dreams " och lite av" tainted love" men "this is the new shit" var helt okej... Annars så ger han mig lite rysningar man har ju hört så mycket om honom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Skulle tro att 99% av alla rykten om honom är falska... Lyssnar rätt mycket på MM, inte bara dom låtarna som jag skrev i denna tråden för ett år sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Solbrända Marilyn har opererat bort det viktigaste revbenet så att han kan tillfredsställa sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 vissa låtar han har gjort är bra. annars vet ja inte så mycket om han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nä Marilyn är inge för mig det. Kanke nån låt är ok, men annars är jag ingen större beundrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Någon som var på konserten i December???Det ägde iallafall :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Solbrända Marilyn har opererat bort det viktigaste revbenet så att han kan tillfredsställa sig själv.Gammalt rykte som är fejk :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.