Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 Marilyn Manson är ganska bra. Gillar The Dope Show, Sweet Dreams-covern och några andra låtar. Såg förut när jag sökte på Marilyn Manson att bandnamnet och medlemmarnas namn är delvis tagna från mördare! :o Dessutom så är en av medlemmarna svensk :cool: Tim sköld har slutat, nu ä de twiggy! Citera
Gäst Logfan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 Han är en psykopat läste nånstans att han hade köpt barn skellet för turne pengar. Citera
Gäst Sladdis Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 Marylin Monroe Charles Manson(Australiensk seriemördare) De är dom han e inspirerade av i namnet o.O Han är väldigt bra. Och solbränd. Citera
Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 Han tog sitt artist namn efter marilyn manroe & charles manson för att mördare och sånt får typ lika mycket uppmärksamhet som kända personer. (tror det var så ungefär) Citera
xSaaamii Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 Sådär tycker bara om hans låtar " Sweet dreams " och lite av" tainted love" men "this is the new shit" var helt okej... Annars så ger han mig lite rysningar man har ju hört så mycket om honom :) Citera
Snake Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Skrivet 3 Maj 2008 Skulle tro att 99% av alla rykten om honom är falska... Lyssnar rätt mycket på MM, inte bara dom låtarna som jag skrev i denna tråden för ett år sen :P Citera
Gäst Sladdis Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Solbrända Marilyn har opererat bort det viktigaste revbenet så att han kan tillfredsställa sig själv. Citera
MaryJane Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 vissa låtar han har gjort är bra. annars vet ja inte så mycket om han Citera
Simple Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Skrivet 4 Maj 2008 Nä Marilyn är inge för mig det. Kanke nån låt är ok, men annars är jag ingen större beundrare. Citera
Davidfreak Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Någon som var på konserten i December???Det ägde iallafall :lol: Citera
Snake Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Solbrända Marilyn har opererat bort det viktigaste revbenet så att han kan tillfredsställa sig själv.Gammalt rykte som är fejk :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.