Ninomi Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Ja, jag är inte riktigt nöjd med mitt namn. Jag skulle gärna vilja byta men vet inte var jag kan göra det. Vet bara att man får byta en gång om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Du får köpa i affären .. sen får du trycka på "mina föremål".. Redigerat 13 April 2007 av Forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Men kostar det något då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 nej det är gratis :) men man får bara byta 1 gång per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Länk ---> http://www.fuska.se/forum/index.php?act=st...shop&category=4 Leta lite och du hittar "Byt Andvändarnamn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.