Gäst Szellerie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Går det? Om inte borde det införas tycker jag... Tycker det är grymt jobbigt och fult med dem och man glömmer ofta att bocka av "Vill du aktivera smilies för det här inlägget?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) I fall om du menar att du inte vill kunna se smileys forumet: 1. Gå till dina inställningar. 2. Klicka på foruminställningar under "Alternativ" i vänstermenyn. 3. Läs frågan: Vill du kunna se bilder i inlägg, såsom smilies och postade bilder? 4. Klicka på Nej. Om jag missuppfattade dig: var vänlig förklara bättre. :P Redigerat 13 April 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Men jag vill ju se postade bilder!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Vad menar du att inte ha med smileysarna..?? Skriv de åt fel håll så här (= )= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Haha det ser så fult ut d: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 man kan ju även göra såhär: : D : ) : P (mellanrum..) då blir det rätt håll och man ser inte smilisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Jag brukar iaf. Bara vända på dem ( (: ): osv.) Redigerat 14 April 2007 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Eller skriv med = istället för :. Så här: =) (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Men jag vill ju se postade bilder!? Du kan se vanliga bilder fast du ändrar den inställningen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 och vad menas med vanliga bilder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Doh. Testa istället för att fråga hela tiden. (Sorry för offtopic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 och vad menas med vanliga bilder då? Vanlig bild > http://smileymonkey.com/s/126.gif Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.