Hackie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 jag har kommit till ett ställe där man ska dra i en spak och stå på någon knapp ...och när man står på knappen sp öppnar sig en dörr.... men om man går av så stängs den..vet någon hur man ska göra :S......Borde väl klara av detta egetnlgien eftersom jag har klarat 1 :an... men men HJÄLP MIG FFS xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag varken har eller spelat det här, men jag har sett en trailer. Jag tror att du ska använda nån slaks magi för att allt ska gå långsamare. Men det är bara vad jag tror. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Jag har inte spelat God of War II men jag skulle tror att det finns nån död kropp eller nån staty där i närheten som du ska lägga på knappen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samme961 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag är på samma ställe! Det finns en kropp men när man lägger den på knappen så öppnas bara porten halvt.. <_< Det finns en till knapp men när man står på den öppnas porten men man hinner inte in... :huh: Man ska andvända magin som tiden går långsammare med men den funkar inte! :cry: HJÄLP!!! plzzzz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Kan inte hjälpa er för jag vet inte vilket ställe ni snackar om! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Jag har klarat spelet :D Du ska slå sönder den där väggen där kroppen ligger döda monstrena och lägg kroppen i vattnet, så att kroppen försviner in i en springa. Spring till andra sidan och vänta tils kroppen kommer, ta upp den och lägg den på knappen så att halva porten öpnas. sen ska du gå till den knappen som är i mitten och så öpnas andra halvan. Spring eller rula(rula är bästa sätet)Igenom. HOPPAS JAG HAR VARIT TILL STOR HJÄLP :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg