Kebabmannen Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Mega man och Bomberman såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Bowser Jr såklart! Kanske även Midna... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag undrar om dr. Mario kommer va kvar xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 skulle inte tro det, han är en klon av mario och han är väl inte så värst omtyckt heller xD Håller med Bigb, Mega Man vore grymt (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Diddy och Dixie Kong skulle va grymt! Även King K Rool skulle va grym att se :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 jag vet (!) Mario :D Diddy & dixie & boos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 cranky kong ftw! enligt gamereactor ska Ridley, Bowser Jr. och Wind Waker Link läggas till, medans IC, Mr G&W och Y. Link plockas bort. Men detta är ett rykte jag hört flera månader, så det är nog tyvärr inte bekräftat. Än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.