ajar Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Tjena! Jag har fastnat på Hitman: Blood Money. Det är en bana där man ska döda en kille och en äldre man, den utspelar sig uppe i ebrgen i en flott villa. Problemet är att jag inte vet var jag hittar videobandet och att jag inte vet hur jag ska döda killen i poolen. Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 När du precis startar spelet så är du på en brygga, titta upp lite till höger uppe i berget så ser du poolen underifrån, vänta till dem andra har gått så kan du skjuta sönder den! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Ok, tack! Men var finns videobandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 På ett bord i ett rum innan man dödar den gammla gubben, det går även vakter där hela tiden! ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Ska försöka hitta det, annars frågar jag igen. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.