Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Nån som vet hur jag kan få bort sidor som bara kommer fram behöver inte äns ha nån sida öppe. det bara floppar fram sidor! nån som vet vad jag ska göra. Har sökt igenom Datorn men har inget. Kommer fram till sidan vad jag en trycker på! :angry: Redigerat 14 April 2007 av fupr05 Citera
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 Har du sökt igenom datorn med ett anti-spyware program eller bara ett virusprogram? Citera
Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 Har du sökt igenom datorn med ett anti-spyware program eller bara ett virusprogram? Norton Antivirus Citera
Boiuthh Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 Ladda ned Search & Destroy, orkar inte hitta länk men sök bara på google. Uppdatera det sen och kör det. Då borde dina problem vara ur världen Citera
Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 Ladda ned Search & Destroy, orkar inte hitta länk men sök bara på google. Uppdatera det sen och kör det. Då borde dina problem vara ur världen okej. tackar om det fungerar:P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.