Tessires Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Har du kommit till Zora's River? Därifrån skall du fortsätta upp till Zora's Domain, göra ett par saker och sedan kommer du till tredje templet - Jabu Jabu's Belly. Har även tagit mig friheten att göra dig en fint utmarkerad vägrutt från Hyrule Casle, snällt va? :) http://img484.imageshack.us/img484/478/ootmaphi6.jpg Haha :P Jag tror nog att det är lite lättare att gå rakt än så där snirkligt B> xkenta är du riktigt dum i huvet elle?! de e bara och gå till vatten med fisk typ utan för afärren vid zora och använda den framför en fisk, Det är väl ganska onödigt att kalla någon dum bara för att man inte hittar alla saker i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dub Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 xkenta är du riktigt dum i huvet elle?! de e bara och gå till vatten med fisk typ utan för afärren vid zora och använda den framför en fisk, Det är väl ganska onödigt att kalla någon dum bara för att man inte hittar alla saker i spelet. Jag håller med... Jag kunde inte komma vidare i Jabu-Jabu's Belly jag me, tog några timmar i det templet, JAG HATAR VATTENTEMPLEN I ZELDAPSPELEN, DOM E SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SVÅRA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WerewolfChamp Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag har fastnat i water temple. Jag ska försöka få tag i en nyckel som leder till den döören där jag kan få bossnycklen men jag vet inte hur jag får tag i den nycklen. När jag går dit där nycklen är så det de rummet där vattnet det snurrar typ också finns det ett rum uppe i högra hörnet. vet inte hur jag ska ta mig dit. Hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 xkenta är du riktigt dum i huvet elle?! de e bara och gå till vatten med fisk typ utan för afärren vid zora och använda den framför en fisk, Det är väl ganska onödigt att kalla någon dum bara för att man inte hittar alla saker i spelet. Jag håller med... Jag kunde inte komma vidare i Jabu-Jabu's Belly jag me, tog några timmar i det templet, JAG HATAR VATTENTEMPLEN I ZELDAPSPELEN, DOM E SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SVÅRA! Håller faktiskt med, vatten templen är ganska svåra inte riktigt fienden och så är svåra. Utan att allt ser likadant ut, sättet att komma till platser och vägar till rum fasnar inte. Vatten templet som vuxen är nog det svåraste (på Oot) efersom jag aldrig kommer ihåg vilka rum jag varit i. och även om jag hittar ett rum som jag måste ha en nyckel till men inte har. Så sedan när jag hittat nyckeln så kommer jag inte ihåg vart rummet var :( Annars är spelet inte så värst svårt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tessires Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 xkenta är du riktigt dum i huvet elle?! de e bara och gå till vatten med fisk typ utan för afärren vid zora och använda den framför en fisk, Det är väl ganska onödigt att kalla någon dum bara för att man inte hittar alla saker i spelet. Jag håller med... Jag kunde inte komma vidare i Jabu-Jabu's Belly jag me, tog några timmar i det templet, JAG HATAR VATTENTEMPLEN I ZELDAPSPELEN, DOM E SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA SVÅRA! Håller faktiskt med, vatten templen är ganska svåra inte riktigt fienden och så är svåra. Utan att allt ser likadant ut, sättet att komma till platser och vägar till rum fasnar inte. Vatten templet som vuxen är nog det svåraste (på Oot) efersom jag aldrig kommer ihåg vilka rum jag varit i. och även om jag hittar ett rum som jag måste ha en nyckel till men inte har. Så sedan när jag hittat nyckeln så kommer jag inte ihåg vart rummet var :( Annars är spelet inte så värst svårt :) det jobbigaste med vattentemplet när man är stor är att man hela tiden måste höja och sänka vattennivån. Och jag har kommit in i två olika rum (eller om det är samma fast olika vägar att gå dit :P) där det finns ett block, och jag har absolut ingen aning om jag ska knuffa eller dra eller bara låta det vara. Det är därför jag inte har klarat vattentemplet än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poke Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 JAG HAR FASTNAT I MITT ZELDA:ORCANIA OF TIME. HUR KOMMER MAN TILL ANDRA BOSSEN?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Låt dessa gammj*vla trådar vila i frid vafan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Jag har en fråga som gäller fisken, så jag frågar här tänkte jag.. ÄR fiskien det tredje templet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg