vilket är det bästa Antivirus pogramet. Är Norton...... 2007 bra?
Anti Virus Pogram
Jag tycker att dessa är bra:
AVG (Det bästa tycker jag)
Avast (Min kompis tycker det är skit bra)
PS.Jag tycker själv att alla norton inte är bra men....DS
Norton tar upp ganska mycket datorkraft. Därför ogillar jag det lite plus att det kostar pengar. Själv kör jag AVG och tycker det är kanon.
Norman (Jag tycker det bara för att jag har den själv, men den är ju ganska bra)
Norton är:
- Krävande
- Användar vänligt (ush fy)
- Oavancerat (NEEEEEEJ!)
- Blockerar IE (internet explorer) ibland
- Iriterande varje gång man startar
- Kommer från Symantec Corp (God damn no!)
- Jag gillar det inte (Skaffa det inte!)
- Kostar pengar (man vill väll inte förlora sina hårt förvarade slantar)
Skaffa AVG FREE 7.5 som är bättre (enligt mig respektera min åsikt) enligt mig.
Eller så "köper" man Mcafee 10 som är just nu är bäst i test på markanden även nod32 är ett bra program.
Zone alarm security suite är det helt klart bästa virus skyddet det slår allt Bäst i test kostar en slant. det finns olaglig väg men säger inte mer. det är bra på alla sätt och vis!!!!!
Som flera har skrivit är Norton inget bra val.
Det drar hyfsat mycket för personer med mindre dålig dator, och segar upp uppstarten. Sedan håller det väl inte rent 100%, vilket är synd.
Kan dock rekommendera NOD32. Drar ingenting och uppdaterar sig själv dagligen (märks inte). Ett bra val.
AVG Free 7.5 är riktigt bra, tkr iafa jag..
Jag använder antivir, men NOD32 är bra. :)
↗ till inläggetMen va Zonealarm är helt gratis och det är en brandvägg o vadå bäst i test det e typ sämst.Zone alarm security suite är det helt klart bästa virus skyddet det slår allt Bäst i test kostar en slant. det finns olaglig väg men säger inte mer. det är bra på alla sätt och vis!!!!!
McAfee eller NOD32 har för mig att NOD32 var gratis.
↗ till inläggetFinns ett "pålägg" till Zone Alarm som kostar pengar och även innehåller virusskydd + annat.Zone alarm security suite är det helt klart bästa virus skyddet det slår allt Bäst i test kostar en slant. det finns olaglig väg men säger inte mer. det är bra på alla sätt och vis!!!!!
Och hur hamnade tråden här?
*säger åt tråden att gå till sängs omedelbums för att sedan vakna upp i rätt forum*
Norton... är inte bra. På något sätt klarar den aldrig av att hantera virus helt automatiskt ;D Panda Anti Virus 2007; det är grejer, plus att ikonen i aktivitetsfältet är JÄTTEsöt :visslar:
har på min ena dator norman och den andra avg
men hadde innan zone alarm
North Internet sekurity äger feet :D:D