Mattenator Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 vet ni någon bra sida med fusk på. jag behöver en massa hjälp på zelda tww men orkar inte skriva om alla problem. det går bra om den är på engelska. snälla hjälp mej. ps. jag tror det ska finnas någon sida som heter game winner men den funkar inte
Zutto Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 jag vet inte någon sida men jag ska tästa det du sa
Kassler Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 Du kan väl söka lite på google....där hittar man det mesta.
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 Jag var så bra på Zelda så jag behövde aldrig hjälp jag varvade det på en Halvtimma
Karata Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 Jag var så bra på Zelda så jag behövde aldrig hjälp jag varvade det på en Halvtimma säkert att du gjorde det (ring till nintendo of japan och säg att du gjorde de så blir du världs mästare) det går inte att göra allt på en halvtimma även om man gör exakt det man ska göra hela tiden <_< www.zeldauniverse.net
Cocos Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) Jag var så bra på Zelda så jag behövde aldrig hjälp jag varvade det på en Halvtimmapå en halvtimma knappast om är tillräckligt bra kan man klara det på ett dygn... http://www.gamefaqs.com gå in där och sök på Zelda: The Windwaker Redigerat 26 Februari 2004 av Cocos
Rekommendera inlägg