Hoppa till innehåll

Undringar Om Z-link To The Past


Fjompen

Rekommendera inlägg

Har nu röjt runt i detta spel och är nu hos Ganon den store. :medieval: Har gått rätt bra på vägen dit. har dock några frågetecken.

1. Killen i byn som är sjuk, ska han ha något?

2. Alla stenbumlingar som ligger på ett fält, är det något muffens med någon av dem?

3. Uppe vid Zoras vattenfall finns en ö med staket, kan man komma upp där på något vis?

 

Har annars fått med allt, tror jag. saknar ett halvt hjärta bara.

Spel som ger mersmak! Har börjat spana efter nästa utmaning.

Mvh och hopp om svar, Fjompen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta inlägg främst riktat till Dellamorte.

Ber om ursäkt om den verkade som om jag skröt på ngt vis att jag började närma mig slutet på Zelda. Var inte menat så, var bara lite glad.

Beträffande att klara spelet själv så kan jag ju lugna dig om att jag gjort det oxå.

Svaren jag fick från dig senast kunde jag redan eftersom de står i instruktionsboken.

Kör man fast eller undrar över ngt får man väl fråga om det, eller vad är det för mening med sådana här sidor annars? De fanns inte när Zelda & 2 varvades....

Fjompen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

svar på frågan: man ska inte ge han nåt när du klarat ganon blir han frisk och stenbumlingarna vet ja inget om tyvärr och så finns det väl två öar i zora stället men man kan bara gå upp på ena om jag minns rätt

 

ber om ursäkt för eventuella felaktiga uppgifter har inte kört på ett tag

 

lycka till med ganon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Hej! Nu är det så att jag har tagit mig till Dark World och har gått ner från pyramiden och ska försöka hitta in till bossen i första kristallpalatset. Nu är det så att jag måste få hjälp med att hitta en nyckel eftersom att jag inte har någon nu. Jag menar givetvis en liten och vanlig nyckel för att öppna mindre kistor. Sedan är jag vilse i pallatset och vet inte hur jag ska göra för att kunna för att kunna komma till rummet längst till höger på kartan. Rummet har en sådan där sak som man slår för att få klossar i golvet av olika färger att antingen stanna nere eller om de ska vara upp medans de blåa är nere eller tvärtom. Kan någon hjälpa mig med det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...