Davidfreak Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag har hittat lightbeam & nu vet jag inte vart jag ska snälla någon hjälp mig. (jag har hittat två st dark key eller vad det nu heter hos space pirats.) :D Snälla någon svara Hallå snälla svara någon SNÄLLA HJÄLP MIG NÅGON!!!!! behöver värkligen hjälp. Seriöst finns det ingen som kan hjälpa mig :blink: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 du ska typ hitta alla dark keys kolla efter en guide på Gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Du ska ta den sista nyckeln och sen ska du möta tempel bossen.Efter det tror jag att ska du tillbaka till U-mos och få nya uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Vart är den sista nykeln då?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Med tanke på att du har sagt att du har två nycklar och det är en jävligt stor karta så kanske du borde säga vart du hittade dom två senaste nycklarna.Det va ett tag sen jag klarade ut spelet men jag kan ju iallafall försöka hjälpa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Har du fått den när man möter 5 Ing? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonBall13 Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag har hittat lightbeam & nu vet jag inte vart jag ska snälla någon hjälp mig. (jag har hittat två st dark key eller vad det nu heter hos space pirats.) :D Snälla någon svara Hallå snälla svara någon SNÄLLA HJÄLP MIG NÅGON!!!!! behöver värkligen hjälp. Seriöst finns det ingen som kan hjälpa mig :blink: :( vgfg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg