XeizTeN Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Mm men jag testa en warlock men de som är felet är att dom är för fega :S tycker mer om när dom slår är paladin kul? eller en warrior men då ska jag ha 1 one hand sword och shield? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Mm men jag testa en warlock men de som är felet är att dom är för fega :S tycker mer om när dom slår är paladin kul? eller en warrior men då ska jag ha 1 one hand sword och shield? Fråga inte saker med tomma svar:) 50 % säger paladin lolol och 50 % gillar dom.. Ta det du känner för, testa alla typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XeizTeN Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Frågar vad som är roligt kanske i 20 och så har inte lust att spela upp en gubbe sen visas de att den rasen och classen suger... Så jag undrar om paladin är kul och är de bäst att spela mace och shield? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg