Mintplanta Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Undrar hur man dödar bossen till banan Transit System?? :( Fattar ingenting hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninpogameboy Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 vilken bana e det säge det skicka ett medelande och säge vilken boss och hur han ser ut så säger jag jag vet inte vilken boss det är man jag har klarat hela spelat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Använd sprayen på facet så ska det nog gå bra, hoppas jag. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 vilken boss, jag kan hjälpa dig. men jag vet inte vad Transit system e!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ancho Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag har för mig att du ska lura den sen slå på svansen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg