TheCreed Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Hur ska jag få tag i grossby eller vad den nu heter? Den är den ända som saknas till min pokédex. Ingen av mina kompisar har den, och jag råkade välja Deepseatooth istället för Deepseascale för typ hundra år sen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hhh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 vilket spel emerald vart bor du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Ja, jag vet inte, nån kompis får väl börja om och linka över den eller nåt. Och du "hhh", kan du sluta fråga folk var dom bor. Är du pedofil eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hhh Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Ja, jag vet inte, nån kompis får väl börja om och linka över den eller nåt. Och du "hhh", kan du sluta fråga folk var dom bor. Är du pedofil eller? nej sry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Ajust det, jag glömde säga att min kompis bor ca8 mil från mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 linka iaf -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jag kan iaf hjälpa dej om du skriver så jag fattar :/ Om du vill hitta skalen? då blir svaret nej :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg