KalphiteQ Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Sodexho Skit mat. Smakar gamla strumpor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Jag vet inte vart vår mat kommer ifrån men det är nog från något skitställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Hm, svårt att säga. Men det är väll från nått skit företag, så som maten smakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Sodexho Skit mat. Smakar gamla strumpor Helt rätt. Ner med sodexho!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Har kock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Bara 40 st!? Jag har ingen aning vilket Skolmatföretag vi har. Lägg ner med o chatta i forumet...Det finns en chatt att använda till sådana saker. Använd den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jaa, produkterna kommer från ICA och mattanterna lagar till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2007 Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 Nu har jag tagit reda på att det är från Sodexho vår mat kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.