Boiuthh Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 Skeleton Key At the shrine of Nocturnal, located along the road east of Leyawiin, if you make the proper offering the Daedric goddess will talk to you. She will ask you to find and return the Eye of Nocturnal. If you go to Leyawiin and ask around you will be led to two exterminators, Weebam-Na and Bejeen. Listen in on their conversations and they will say that they fear the trolls will mess with their new "treasure" at Tide Water Cave. Go to the cave and at the end of an underwater tunnel you will find the Eye of Nocturnal. Return to the Nocturnal Shrine, and talk to the goddess. She will then give you the Skeleton Key, an unbreakable lock pick. The pick also gives you a 40 point boost to your security. Google is your friend. Citera
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 Ja, och gamefaqs också, när det gäller spel. Eller mig, när det gäller Oblivion. ^^ Det är bara att klara Nocturnals quest. Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 (redigerat) alltså vägen öster om leyawiin.måste man vara ngn speciel lv för att kunna göra den här shrine-questen? bara komma ihåg det där då :) tack så mycket Redigerat 18 April 2007 av Great Gonzales Citera
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 alltså vägen öster om leyawiin.måste man vara ngn speciel lv för att kunna göra den här shrine-questen? bara komma ihåg det där då :) tack så mycket Lv 10 tror jag. Och förresten så behöver man ingen som helst offering. Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 April 2007 Rapport Skrivet 18 April 2007 det är väl ''Eye of Nocturnal'' som är offret :o Citera
Fruktnystan Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 det är väl ''Eye of Nocturnal'' som är offret :o Nä, det är ju vad man ska hämta i questet. Har du aldrig gjort ett daedric-qust förr eller? Citera
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 April 2007 Rapport Skrivet 19 April 2007 (redigerat) Nej det har jag inte men jag har fixat den nu :) vet ngn hur man gör en bra poison (vilka ingredienser har testat rätt så mycket men inte ngt bra har 100 skill alchemy har bara fått typ 8 health skada osv.) Redigerat 19 April 2007 av Great Gonzales Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.