Gäst trunks_ Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Alla vet typ hur man printar, typ PRTSC sen Paint sen klistra in. Men ngn som kan göra guide hur man gör exakt så fast FILM istället för bara bild sen sparar och har den typ? Jag vet att de går :S De e många i Youtube som gjort och många som filmar när dem spelar och när dem vissar saker o sånnt. Snälla nån som vet förklara då! :D Alltså , vill att man ser allt på skärmen som en Print Screen fast vill att de e VIDEO/FILM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Att "Print Screena" utan något speciellt program går inte. Däremot finns det flera bra program: Game Cam Fraps CamStudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Håller med Mars. Jag tycker Game Cam är bra för att det är gratis och ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 ingen av dem va bra dem två första, Game cam och den andra på F är bara till SPEL plus att en av dem kostade, den på F. Men camstudio var en sån sak jag var efter..! Men man kan inte filma hela skärmen som i en PRINT man kan ju bara filma typ en liten del med den rutan!! Kan ingen ha en HEL skärm typ som den Game cam fast inte till spel utan till skärmen som PRINT SCREEN...?? :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Finns typ Hypercam eller något sånt googla det. Det är gratis och du får välja hur stor bit av skärmen då vill spela in på, blir väll kanske inte den bästa kvalitén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 oki tack fick full skärm med cam studio plus man får med ljud :D thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.