thingy Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 hur använder man en weed harvester på C&C tiberian sun? den kan inte användas för att samla tiberium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Hm, lol jag har glömt bort allt fast jag har spelet ^^; Men du vet att det finns ju gift saker som sprutar, det är en maskin som rensar sånna är lava trådar på marken, som gör att dina gubbar förlorar liv när dom går på det typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 en sån som samlar ihop marijuana till dina trupper såklart nej en sån som ger dig pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thingy Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 eh ^^ lava trådar? wtf? menar du dom där trädliknande grejerna som sprutar pengar? men asså, jag snackar om wed harvester, inte harvester.harvester ger cahs, den andra vet jag inte mycket om ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EE lover Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 :bah: den plockar upp gul/oranga trådar från "vulkaner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Som scorpion sa tidigare, de tar bort lava trådar, sen så lägger de in det i en fabrik så att du kan använda missiler å sånna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.