Gäst Great Gonzales Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 -''- hur mycket kostar det och vilka nya saker :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Där jag köpte det, på rocks, så kostade det 349 kr typ. Du pratar och Shivering isles förresten? Det nya är det nya landet, Shivering isles som Deadra guden Sheogorath äger. Det kommer nya items, quests som du kan få i Shivering isles, och fiender och mycket annat.. Rekommenderar det värkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 kan man vara ngn ny ras och/eller guilds ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 kan man vara ngn ny ras och/eller guilds ? Nope, ingen ny ras eller guild. Fast main questet är väl lite som en guild, på sätt och vis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 ok då vet jag :/ kan man åka till imperial city och så också elr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 ok då vet jag :/ kan man åka till imperial city och så också elr ? Om man kan åka tillbaka till Cyrodiil? Det är klart man kan! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.