mariodog Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 när jag skriver in min pre-paid game-card kod så står det att koden är ogiltlig. vad är det för fel?????? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Kontrollera så att du skrivit rätt, eller att inte kortet redan är använt en gång. Tex så kanske ett O är en 0 (nolla). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) jag fick igång det nu men nu funkar inte mitt konto längre. det står att det är "invalid information" men för 5 minuter sen stod det att jag skulle aktivera ett game-card för att få kontot aktiverat. Redigerat 20 April 2007 av mariodog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 låter konstigt, du borde kontakta blizzard.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 jag kommer in på www.wow-europe.com med kontot men inte på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Invalid information betyder att du skrivit in/stavat fel lösenord eller användarnamn. Redigerat 20 April 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Kontrollera så att du skrivit rätt, eller att inte kortet redan är använt en gång. Tex så kanske ett O är en 0 (nolla). tänkt på att gamecards bara använder siffror? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Han kanske inte visste om att de bara använder siffror? Alltså mariodog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Han kanske inte visste om att de bara använder siffror? Alltså mariodog. Det var det jag syftade på. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 ge mig kort koden så fixar jag det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Orka försöka lura honom -.-' Kontakta blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 har fått igång allt nu... tråden kan låsas!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg