Arako Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Det där nya systemet inne i olika trådar som går ut på att man måste klicka på nån länk om man ska läsa ett nytt inlägg... Jag har klickat på ett inlägg i den där listan men kommer inte fram så jag kan läsa det. Jag gillar helt enkelt inte det..... det var bättre förut. man kan inte se hela texten som nån annan har skrivit.. om man väljer ett inlägg så blir det gult men inget händer. är det någon mer än jag som inte gilla det här nya systemet!? vill nån mer ha tillbaka det gamla? http://img213.imageshack.us/img213/9814/damppfuskasa1.png Redigerat 22 April 2007 av Dodgeviper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Det där har jag inte sett förut. =O Redigerat 22 April 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Antar att du menar uppdateringen so gjordes vid jul -06? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Det finns tre små knappar där uppe till höger om första inlägget. Trådad, standard och linjär. Du har tryckt på trådad, tryck på standard istället. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 oj sorry....visste inte det ^^ jaja tack ialla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.