Krle Skrivet 23 April 2007 Rapport Skrivet 23 April 2007 Hehe bara en fråga hur levlar man snabbare genom att grinda eller att questa?
WowB Skrivet 23 April 2007 Rapport Skrivet 23 April 2007 Själv questar jag och typ när nån frågar : wanna join Zf te.x så säger jag ja så där gör jag . Har en vän som e lie konstig som bara hänger i stormwind och tigger boost. Gör aldrig de
Nittionio Skrivet 23 April 2007 Rapport Skrivet 23 April 2007 Försök fixa många quest på ett ställe som tex att du ska döda dem och så needar du nått som droppas från dem och så ska man döda en boss på det stället med så försök hitta quest där du ska till samma ställe på questen och så är det bra att göra instancer quest samt om du e rested kan det vara bra att göra instancer.
Gäst Elite Skrivet 23 April 2007 Rapport Skrivet 23 April 2007 Grinda - Mycket snabbare, men tråkigt etc. Questa - Roligare, lite jobbigt ibland dock. :)
Agito Skrivet 24 April 2007 Rapport Skrivet 24 April 2007 Tbh, questa går snabbare, ^^ men säg ja till instances, men försök aldrig huta sj, och om du har mpnga q, kolla cords, GÖR ALLA SEN HANDA, så slösar du inte tid med att springa farm och tillbaks..
Rekommendera inlägg