Hoppa till innehåll

Wtf ! Vad Har Hänt Med Mitt Account


PRIMO

Rekommendera inlägg

Var inne och spelade på min ny inköpta mage när jag får disconected och kan inte logga in "Your information in not vaild" .

 

Köpte den av min kompis så jag tror inte HAN har tagit den men en kille som hette robert hiscock hade den före .. , men om den är tagen vad ska jag göra då ?

 

Det var såhär innan också med då så funka det efter ett tag , har haft den i ca 1 dag och köpte den för 500kr och tbc, prepaid card för ca 600 kr !

Redigerat av Tomato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Om han har tagit den, och det har han nog gjort så kan du inte få tillbaks den om du inte ändrat e-mail. Blizzard tänker inte hjälpa inköpta gubbar, och byter du/köper en gubbe så får du byta mail ffs! Det är typ det andra man ska göra efter att man bytt lösenord!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om han har tagit den, och det har han nog gjort så kan du inte få tillbaks den om du inte ändrat e-mail. Blizzard tänker inte hjälpa inköpta gubbar, och byter du/köper en gubbe så får du byta mail ffs! Det är typ det andra man ska göra efter att man bytt lösenord!

 

Den var i två av mina kompisars händer innan den kom till mig och innan det så var den hos en kille som hette robert hiscock (HAHA roligt namn jag vet) seriöst nu va , jag har brytit ihop eftesom pengarna som jag blev av med var över 1000-lappen ...

 

Varför är det olagligt att byta/sälja gubbar ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

det står att det är olagligt att byta gubbar i blizzards regler, du borde läsa dem ffs

 

Innan du köper gubbe ska du: Byta e-post, få reda på secret question, all information, och oftast cdkeyn. Och nej, det är ingen dum regel.. Ska noobs hålla på och köpa lv70 gubbar och som inte förstår sig på spelet så slutar jag och antagligen fler personer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det står att det är olagligt att byta gubbar i blizzards regler, du borde läsa dem ffs

 

För det första kan man inte byta e-post på gubben innan man fått lösenet, för det andra varför är det ingen dum regel ? För det tredje ,om man tänker att jag innan hade en lvl 64 och köpte en lvl 60 och har spelat wow i ca 2år så borde du inte kalla mig(oss?) noobs ...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...