↗ till inläggetSnack, det finns mindre bra classer och det finns bättre classer, grejen är att alla spelar olika och har olika syn på vad som är bra och dåligt, vad som avgör att en class är braSkillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.
Tråd För Tips Om Ras, Klass Och Namn
↗ till inläggetSåhär. Rogues SUGER i pvp, dom är bra pga av sina stuns. Inget annat!
Du har motstridiga åsikter. Rogues suger INTE. Tvärtom.
↗ till inläggetKan du då förklara varför det finns en warlock på 300 dks på 2k+ rating? Om alla ni som säger typ "alla klasser är bra om man kan spela dem ordentligt", ni har inte spelat warlock.Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.
Systemet i PvP är enkelt, alla har en svaghet alla har en stark sida, alla speccar e olika och bra på olika sätt. Thats the shit!
↗ till inläggetVet du hur lätta Warlocks kan vara? med min Death Knight(blood) dödade jag en Affliction warlock hur enkelt som helst. Så säg inte att locks e Imba i PvP.↗ till inläggetKan du då förklara varför det finns en warlock på 300 dks på 2k+ rating? Om alla ni som säger typ "alla klasser är bra om man kan spela dem ordentligt", ni har inte spelat warlock.Skillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.
↗ till inläggetVet du hur lätta Warlocks kan vara? med min Death Knight(blood) dödade jag en Affliction warlock hur enkelt som helst. Så säg inte att locks e Imba i PvP.Systemet i PvP är enkelt, alla har en svaghet alla har en stark sida, alla speccar e olika och bra på olika sätt. Thats the shit!
↗ till inläggetSkillade rogues är nästan det bästa som finns, rogues är inte bara grymma pga sina stuns, men det är ett bra hjälpmedel som dem behöver eftersom dem tål inte så mkt tbh, dem överlever med hjälp av sina cds och stuns, man kan precis inte säga att rogues bara är bra pga sina stuns, men stuns är en av deras bästa abilitys. Dessotum... Det finns inte DÅLIGA klasser I PvP, alla är grymma om man kör med rätt combo han har skills, dock så finns det dåliga speccs kanske men dåliga klasser, det är bara bullshit. Så sluta whina om dem olika klasserna är bra eller inte, för alla är bra om man kan spela som dem.
Kan du då förklara varför det finns en warlock på 300 dks på 2k+ rating? Om alla ni som säger typ "alla klasser är bra om man kan spela dem ordentligt", ni har inte spelat warlock.
Äru dum, han sa just att warlocks suger, och att det bara finns en i 2k+ arena combos (tydligen :p)
jag har en tauren-druid och en undead-rouge. var kan man få tag på en hjälm och bättre vapen till rougen?? och hur gör man questen för att bli björn med druiden??
PS. hur skaffar man snabba S eller G i låg Lvl??
tacksam för svar :)
MVH PH123
↗ till inläggetjag har en tauren-druid och en undead-rouge. var kan man få tag på en hjälm och bättre vapen till rougen?? och hur gör man questen för att bli björn med druiden??
MVH PH123
Questa?
↗ till inläggetMining och Skinning och plocka upp allt skräp, när bagen är full slänger du ut det som du vet säljer minst till vendor, t.ex. Mail > Cloth och Vit > Grå↗ till inläggetjag har en tauren-druid och en undead-rouge. var kan man få tag på en hjälm och bättre vapen till rougen?? och hur gör man questen för att bli björn med druiden??
MVH PH123
Questa?
Min main är warlock, och jag kan ju säga att blizzard suger röv. Klasserna är inte balanserade alls. Det enda jag har lätt att ta är andra warlock spelare. Nån idiot skrev häromdagen i bg "pls tell me what pala specc is op pls" han var helt seriös också.
↗ till inläggetMin main är warlock, och jag kan ju säga att blizzard suger röv. Klasserna är inte balanserade alls. Det enda jag har lätt att ta är andra warlock spelare. Nån idiot skrev häromdagen i bg "pls tell me what pala specc is op pls" han var helt seriös också.
Tror nog inte om han skrev pls tell me what pala specc is op pls att han var seriös. Var han ens en pala och inte nån som blev smekt av en pala och drog sarkasm på att paladins är overpowered?
Och nej det är inte balanced.
Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE
Ok. Jo han var seriös han sa innan "pala aint op, but they are pretty strong".
Och pvp'n var iaf mycket mer balanserad när lv cap var 70. Då hade man iaf en chans emot pala,droods,rogues :/
↗ till inläggetPrecis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba.Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE
↗ till inlägget↗ till inläggetPrecis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba.Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE
Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2.
↗ till inlägget↗ till inläggetCry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE
Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba.
Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2.
Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta..
↗ till inlägget↗ till inläggetCry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE
Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba.
Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta..
Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower.
Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower.
DK's är knappast OP nu, fatta hur mycket vi blev nerfade
Tänkte börja med WoW och undrar hur man ska specca en hunter. Vore ju roligt om man slapp göra helt fel :)
Beast Mastery, läs talents och tänk på vad du använder ofta.
Något sånt här kanske:
HA!
HA!
Ja, en torrperiod efter shadowfrost nerfen tills ulduar patchen kom ut