Denisb Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 JAG BEHÖVER HJÄLP ! När jag har köpt alien coustume så vet jag inte vad man ska göra jag åker till tony alva sen så pratar jag med han och bla bla bla och sen säger han att jag ska skrämma en kille :/ men hur det står att jag ska hoppa sen trycka upp ner + Y ! Jag gör det men går inte !!! Hjälp snälla ! :meddum: :huh: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 e d inte där man ska grinda på den berg och dalbane rälsen? prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 (redigerat) e d inte där man ska grinda på den berg och dalbane rälsen? prova det jo man ska grinda på en delebana (orka skriva rätt) fast jag gör som han säger men det går inte har du klarat det ??? :angry: :angry: :angry: Redigerat 27 April 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 jag har klarat det på PS2... mne jag gjorde bara som jag skrev här innan och klarade det direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 jag har klarat det på PS2... mne jag gjorde bara som jag skrev här innan och klarade det direkt... jag har provat ditt sätt me men det säger att jag ska hoppa och trycka upp ner + y samtidigt !!!! :cry: :cry: :cry: JAG HAR KLARAT DET !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Ska man inte göra ett eget trick först som man gör när man åker förbi snubben när man grindar på rälsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 kan nån låsa det här tråden jag har klarat :visslar: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.