ajar Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Jag har sett det en gång. Det var sådär, det passar mer för yngre barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 jag tycker att talang är skitkul. vet inte vem som är bäst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Jag tycker det är roligt men stör mej på alla som sjunger det ska ju vara lite annorlunda grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 skåne grabben elias var grym ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Har sett några avsnitt. Slowmotionmannen ska lätt vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 skåne grabben elias var grym ;D Jag blev rädd för honom. :o Han var fruktansvärd. Annars är programmet hyfsat underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 att sjunga bra måste ju visst vara en talang ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Såg ett avsnitt för någon vecka sen.... Det var ganska kul faktiskt! Den där jojo-snubben var ganska skicklig! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 slowmotion killen ska lätt vinna han äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2007 Annars var han med diablon ägig iallafall. Fattade inte varför inte han gick vidare. Blev helt paff när han började köra med två styckna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.