Gäst Oracle Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Hejsan jag säljer min lvl 69!!! den har 61 wc och kan skaffa penghar snabbt den har desvärre inga saker! Jag kan skicka en screenshot om ni addar min msn:[email protected] Str 60 atk 55 def 51 prayer 40 ranged 41! den heter anti_hero05 Jag säljer den för 300kr eller 2 M på runescape till mitt andra konto! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 LOL f*n va dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 eller huur ! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Ofta dyrt! kolla på blocket och eniro! sen säg att mitt är dyrt.... den har saker, rune axe och ammy och sånt shit! den hugger f*n yew! dom är 300 ea! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Lol 2M? För 2 M får man en bra Pure pkare med typ 86 str. Jag är 88 WC och det går snabbt att cutta yews men, 2 M är det inte värt när du bara har lvl 61. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolswelol Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Hejsan jag säljer min lvl 69!!! den har 61 wc och kan skaffa penghar snabbt den har desvärre inga saker! Jag kan skicka en screenshot om ni addar min msn:[email protected] Str 60 atk 55 def 51 prayer 40 ranged 41! den heter anti_hero05 Jag säljer den för 300kr eller 2 M på runescape till mitt andra konto! Vad dyrt zezima säljer sin gubbe för 300kr och är i lvl 129 eller iallafall den högsta leveln!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Hejsan jag säljer min lvl 69!!! den har 61 wc och kan skaffa penghar snabbt den har desvärre inga saker! Jag kan skicka en screenshot om ni addar min msn:[email protected] Str 60 atk 55 def 51 prayer 40 ranged 41! den heter anti_hero05 Jag säljer den för 300kr eller 2 M på runescape till mitt andra konto! lol man bryter mot en RS regel om man säljer sin gubbe och zezima sitter högst upp i hiscore och följer alla RS regler och så kommer du med zezima säljer sin gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agron117 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) lol man bryter mot en RS regel om man säljer sin gubbe och zezima sitter högst upp i hiscore och följer alla RS regler och så kommer du med zezima säljer sin gubbe zezima har INTE följt all RS regler han/hon har använd mousemacro för att få dom flesta levlarna till 99 <_< Vad dyrt zezima säljer sin gubbe för 300kr och är i lvl 129 eller iallafall den högsta leveln!!! och zezima säljer absolut inte sin gubbe för 300kr för första: han/hon är inte svänsk.och för det andra: även om hon/han var svänsk så skulle hon/han sälja den för mer. och högsta leveln är 126 Ofta dyrt! kolla på blocket och eniro! sen säg att mitt är dyrt.... den har saker, rune axe och ammy och sånt shit! den hugger f*n yew! dom är 300 ea! lol där uppe skriver du att det inte finns några saker till den nu skriver du att den har.... hur ska du ha det?? och den är väldigt dyrt den är inte ens en pure. Redigerat 5 Maj 2007 av agron117 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hoppah Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Rofl Högsta lvlen är 126....-.- + att Zezima har varit bannad i 2 dagar, för då var han borta från Highscore xD Han har brutit mot reglerna 1 GÅNG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
50-Cent Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 Asså va i h*lvete vem köper en Runescape gubbe, man måste ju vara år hundradets nörd om man betalar flera hundra för ett dataspel, spec runescape.Ja jag kan förstå om någon köper en WoW acc för 50kr för de är ju ett "beroende" framkallande spel :bah: Jag skulle iaf inte köpa en lvl 69 RS gubber för !300kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 tråkigt o köpa gubbar! :angry: om man gör det bevisar det att man e en noob och inte kan träna den själv. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grimlock Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag Håller Med Daniel :ph34r: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg