camilla_021 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Hej! Är nybörjare och försöker förstå något av GTA ;D Var finns tjejen man ska hitta i Avispa Country Club? Och vad ska man göra när man hittar henne? / Camilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Om det är millie du menar så får man henne vid ett mission... Man får denise och millie på uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camilla_021 Skrivet 29 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Okej! Tack! :) Men hur får man uppdragen då? Jag åker bara omkring och vet inte ens vad jag ska leta efter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Du ska leta efter Tecken/Bokstäver på kartan, när du kommit till tecknet/Bokstaven så går du in i det röda och så ska du göra som dom säger :D Redigerat 29 April 2007 av TheOffspring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camilla_021 Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Förstod äntligen ;D Jag har kommit dit där man ska döda nån kille som åker motorcykel i början. Men jag hinner aldrig ifatt honom. Går det att hoppa över något o ändå gå vidare i uppdragen? Finns det nån kod som gör att man klarar ett uppdrag utan att ha gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Förstod äntligen ;D Jag har kommit dit där man ska döda nån kille som åker motorcykel i början. Men jag hinner aldrig ifatt honom. Går det att hoppa över något o ändå gå vidare i uppdragen? Finns det nån kod som gör att man klarar ett uppdrag utan att ha gjort det? Det uppdraget är svårt, man får öva och känna igen vägarna, och det gäller att inte krascha på ett ställe nånstants. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Förstod äntligen ;D Jag har kommit dit där man ska döda nån kille som åker motorcykel i början. Men jag hinner aldrig ifatt honom. Går det att hoppa över något o ändå gå vidare i uppdragen? Finns det nån kod som gör att man klarar ett uppdrag utan att ha gjort det? Det bästa är att inte använda Fusk I GTA (speciellt inte på PS2) kan ge negativa effekter. Träna och åter träna. Det blir lättare då du känner igen staden. Slår vad om att du klarar det snart. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camilla_021 Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag behöver hjälp nu igen.. Haha.. Jag har kommit dit där man fått en bil som man målat osv. Sen kommer man till ett ställe där man ska vara i takt med musiken med hjälp av pilarna. Frågan är, är det BARA pilarna man ska använda? För ingenting händer, får inte ett enda poäng när jag använder pilarna fastän jag trycker samtidigt som dom är i ringarna :s Blir snart förbannad. Haha. Gjort om samma uppdrag 5 ggr utan att något händer. Nåt funkar ju inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Om det är millie du menar så får man henne vid ett mission... Man får denise och millie på uppdrag Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Jag behöver hjälp nu igen.. Haha.. Jag har kommit dit där man fått en bil som man målat osv. Sen kommer man till ett ställe där man ska vara i takt med musiken med hjälp av pilarna. Frågan är, är det BARA pilarna man ska använda? För ingenting händer, får inte ett enda poäng när jag använder pilarna fastän jag trycker samtidigt som dom är i ringarna :s Blir snart förbannad. Haha. Gjort om samma uppdrag 5 ggr utan att något händer. Nåt funkar ju inte.. Du menar när du sitter i Low Rider?! :P Då måste man använda 2, 4, 6 och 8 till höger om piltangenterna :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg