Gäst Plopp Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) När jag går in på min musikmappen och sedan trycker på "spela upp alla" så vill den inte göra det. Vad är felet? Istället måste jag ta och markera alla och sedan spela upp. Men vad kan detdär felet vara. Varför funkar det inte att trycka på spela upp alla? <_< Tack på förhand:D Redigerat 29 April 2007 av Plopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har du valt standard spelare? Som winamp och Windows media player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Plopp Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Japp jag tror det. För det är den ända mediaplayern jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 10 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2007 hmm du kan ju pröva med vlc det kan vara formatet som mediaspelaren inte tar också. http://www.videolan.org/vlc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.