Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) På mitt skrivbord så visas inte vissa ikoner... På bilden nedan har jag dragit ikonerna som inte vill visas ihop. BILD2=det här upptäckte jag när jag skulle ladda upp bilden Redigerat 29 April 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 hm..hoppas du inte fått virus..kolla om du kan starta dem/öpna dem..om du inte kan det har du fått 1 svårt virus..du borde ominstallera hela datan om det är så..det fick jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 De brukar komma tillbaka efter ett tag. Iallafall på min data. Men huvudsaken är väl att programmen funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 jo det är det ju master_adi... inte kul om Anti-virus och skräp saker inte fungera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Alla funkar..men tycker det ser lite fult ut :P EDIT: Jo juste!! jag hade ju ett ikonpaket ..fast jag tog bort det!!! ska byta tillbaka ikonerna igen Redigerat 29 April 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 brukar hända på min data ibland osså...tror inte att de är nåt virus :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 sällan när min mamma änvänder datan crashar alltihopa.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.