ShigeruMiyamot Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 (redigerat) Super mario 64 DS. jag fattar inte hur man ska göra på banan Big Boo´s balcony, femte banan på Big Boo´s haunt. Jag ser spöket men vet inte hur man kommer till honom. Snälla svara någon!! --tack-- Redigerat 2 Maj 2007 av ShigeruMiyamot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Hoppa upp där luigi banan finns men gå in i dörren där istället.Där e big boo. (tips. Om du e luigi så gör dig osynlig och hoppa upp.Gå in i dörren och sen kan du ställa dig i big boo och slå..) Redigerat 2 Maj 2007 av LillBowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Om det är det här du menar så: inne i huset ska det finnas frågeteckenlådor. Hoppa upp på en av dom så ska du kunna hoppa upp till en liten dörr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 Ja.Men det där med luigi att han blir osynlig och gå in i big boo,funkade för mig och min kusin så... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg