OTR Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Har fastnat i Halo1!!! Har tagit mig en bit in i spelet, till regnskogsstället med en massa små gröna klippöar, omgärdade av vatten. Där finns det ett människoskepp och ett covenentskepp. Mitt uppdrag är att finna kapten Keyes. Hittar en byggnad där han varit men medan jag är i byggnaden, utan att ha hittat Keyes, ändras uppdraget till att fly. "Escape!" Men det går inte att ta sig ut ur denna byggnad!!! Precis börjat spela detta spel och befinner mig på easynivån. Någon som vet hur jag ska ta mig ut ur denna byggnad och vidare i spelet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Guilty Spark 343..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OTR Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Helt rätt Master Adi P12. Är det möjligt att du vet hur man tar sig ut ur denna byggnad? Please! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Gå genom de dörrar som är öppna så hittar man väl tillslut. Annars kan du ju söka på "Halo Walkthrough" på Google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Eller Gamefaqs då, lite lättare kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Jag bara gick och gick och gick igenom alla dörrar tills jag kom ut. Tog ungefär 3 timmar -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OTR Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Ja, det är ju så det ska fungera. Bara att gå så ska man förr eller senare komma sig vidare. Så var Halo 2 i varje fall. Men tillslut så har jag bara två rum att vara i på Guilty Spark 343. Det finns fler dörrar än dessa två. Men dom är låsta. Får kolla med gamefaqs. Kollade gamefaqs och fick reda på vad jag gjorde fel. Jag hoppade höger på ett ställe där jag skulle ha hoppat vänster. Det var hela grejen, men det felet satte stopp för vidare avancemang i spelet. Nu är det fixat! Hurra!!! Höll f*n på att bli tokig! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg