mr_rock Skrivet 30 April 2007 Rapport Skrivet 30 April 2007 Jag undrar hur man får Force Crush? Måste man vara ond? :huh: Citera
Fruktnystan Skrivet 30 April 2007 Rapport Skrivet 30 April 2007 Kommer inte ihåg vad den gör, men det står ju vad man måste ha för att få krafterna när man tittar på dom när man går upp i lvl. Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Skrivet 1 Maj 2007 Jag tror att man får force crush när man får en sith prestige class.Alltså bara när man är ond. Jag är inte säker, var ganska länge sen som jag spelade som ond. Man får prestige class när man är i lvl 15. Prata med Kreia så fort som du kommer till lvl 15. Citera
mr_rock Skrivet 2 Maj 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Maj 2007 Vilken pristige class är det man får Crush? Citera
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Skrivet 2 Maj 2007 Vilken pristige class är det man får Crush? Om man är god så får man Jedi-prestige class. Om man är ond så får man sith prestige-class. Man får crush på alla sith prestige class. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.