CVA Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 en kompis till mig har 2 hårddiskar och installerat XP på ena och 98 på andra och när man startar datorn får man välja vilket man ska starta. vet ej hur han gjorde jag har också 2 hårddiskar och en som jag installerat XP på och jag vill veta om jag bara kan installera Vista på den andra så att det blir som hos han (att man kan välja vilket man ska starta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Jadu, det skulle kunna gå. När du formaterar datorn så får du i början välja om du vill dela upp hårddiskarna. Om du gör en för vista och en för XP så kanske det skulle funka. Men hur du gör så att du får välja är en helt annan fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 jo de borde bli så jag har osså två hårddiska (har tre enheter) med två operativ system...och jag får välja så som du menar...det borde skötas automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CVA Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 JAAAAAA TACKAR TACKAR TACKAR :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Finns ett program som heter Virtual PC. http://www.microsoft.com/windows/products/...pc/default.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.