scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 när man klarar spelet kommer det fram ett plus game då har man alla saker man hadde utom levelna kvar och börjar om det blir lätt sen att köra spelet från början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 nej! inte alla saker! inte alla key items Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 menar att man inte har alla sphers kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 okej! hur många procent har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyrant Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 tack jag behövde hjälp ked det också ska prova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komet Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 när man pricis har kommit till chapter 2 (fortfarande på skeppet) HUR KOMMER MAN NER FRÅNSKEPPET FÖRA ATT LÄMNA TILLBAKA SPHEREN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tyrant Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) du går till han som sitter länst fram och till vänster så frågar han vart man vill åka och du veljer du var får man den dredje dressen jag vet att den är i djose templet men hur får man den Redigerat 10 Mars 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag tycker ffx e grymm!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 okej! hur många procent har du? har klarat hela spelet nu på plus game med 100% först klarade jag det på 51% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag fick 97% första gången! andra gången 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 när man pricis har kommit till chapter 2 (fortfarande på skeppet) HUR KOMMER MAN NER FRÅNSKEPPET FÖRA ATT LÄMNA TILLBAKA SPHEREN? det e bara att prata med brother! så får du välja mellan antingen new yevon eller youth league Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaxter Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 tjenna jag har fastnat på ff x-2 och behöver hjälp jag fattar inte va man ska gö i kilika efter att vegegun eller nått sånt blir befriad.. det e på chapter 3 tror jag hjelp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg