SlimShady Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Jag har fått igång Xp, dock undrar jag hur jag får tillbaks Vista sen? Det följde inte med någon skiva, plus att det där programmet som följde med på datorn, HP Backup Removy (vad det nu hette) är borta sen jag installerade Xp. Så hur ska jag kunna få tillbaka Windows Vista när jag inte fått någon skiva? :cry: Vrf vill du ändra dig igen?? Tror inte att det går lagligt vis.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 (redigerat) Jag har fått igång Xp, dock undrar jag hur jag får tillbaks Vista sen? Det följde inte med någon skiva, plus att det där programmet som följde med på datorn, HP Backup Removy (vad det nu hette) är borta sen jag installerade Xp. Så hur ska jag kunna få tillbaka Windows Vista när jag inte fått någon skiva? :cry: han kan ju köpa de...eller göra som jag skrev i mitt förra inlägg Redigerat 5 Maj 2007 av Angel of Darkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.