PussyCat Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Nån mer än jag som vill ha tillbaka namneffekterna..?? Varför tog ni bort dem..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Fungerar typ inte i alla webbläsare + att de ändå inte var särskilt snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det var jättelänge sedan de togs bort så lite dumt att ta upp den frågan nu. Dock tycker jag att de kunde ha haft kvar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Vilka då?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Undrar hur de såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det fanns olika namneffekter förr som t.ex. kursiverad text på namnet, olika färgbakgrunder m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Håller med, det var mycket roligare när man kunde bstämma vilken färg man ville ha på sitt namn. Ta tillbaks dem! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Minns att Slasktratt gav mig ungefär 1000 FM så att jag kunde köpa en namneffekt. ;P Ta tillbaks dem! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 De syns som sagt inte i alla webläsare så därför är det ganska meningslöst att ha dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Men de kan ju inte ta tillbaka dem för att effekterna inte fungerade i webbläsarna. Vad är det för fel på så som den ser ut nu? Varför ändra på någonting som har fungerar alldeles utmärkt i evigheter? Det är väl ändå bättre att admin lägger ner energi på att göra en ny funktion som verkligen skulle förbättra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 (redigerat) Varför ändra på någonting som har fungerar alldeles utmärkt i evigheter? Det är väl ändå bättre att admin lägger ner energi på att göra en ny funktion som verkligen skulle förbättra sidan? Vad finns att förbättra? Ge oss ett exempel. Redigerat 1 Maj 2007 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.