Southparkfan Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Man kan spränga exakt allt i spelet även när man kör online men det kommer bara till PS3 och xbox 360 någon gång i mars jag vet inte riktigt när men det kan ha kommit ut i dag eller om någr dagar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Man kan spränga exakt allt i spelet även när man kör online men det kommer bara till PS3 och xbox 360 någon gång i mars jag vet inte riktigt när men det kan ha kommit ut i dag eller om någr dagar :DDet släpps väl i Juni i USA?Vi i europa lär få vänta ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Kommer säkert bli bra spel.. OFFTOPIC: Battlefield heros kommer ut snart ;) Det är tecknad men free2play http://www.battlefield-heroes.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Kommer säkert bli bra spel.. OFFTOPIC: Battlefield heros kommer ut snart ;) Det är tecknad men free2play http://www.battlefield-heroes.com/ Man tröttnar nog på den tecknade stilen efter ett tag, och IMHO är BF bättre på konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 kanske... Vad är IMHO ? PS: BF är ej bäst på konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 kanske... Vad är IMHO ? PS: BF är ej bäst på konsoll. IMHO = In my humble opinion, ''enligt min ödmjuka åsikt'', och har du ens provat BF på konsoll? Har 1942: Road to Rome och Special Weapons of WWII till pc och 2142. Till PS2 har jag Modern Combat och det är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag har alla BF till PC ;) Hadde Battlefield modern combat sålde det ( sög ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Jag har alla BF till PC ;) Hadde Battlefield modern combat sålde det ( sög ) Spelade du online på Backstab?Om du inte gjort det är det inte så konstigt att du tycker att det var dåligt. Backstab 4äva! Och btw southparkfan, du kan inte spränga ALLT i spelet, men mycket. Redigerat 29 Mars 2008 av KrigKrigFPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 var kan man se trailern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Man kan visst spränga hela skitet... Dom säger det i den nya trailer Länk = Roliga trailern Länk2 = Den som visar allt i spelet nästan = trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Man kan visst spränga hela skitet... Dom säger det i den nya trailer Länk = Roliga trailern Länk2 = Den som visar allt i spelet nästan = trailer Hm, spelet skulle inte funka om du kunde spränga allt. Jag menar, om det var så skulle du kunna ta en raket och spränga sönder ett berg som rasar på fiendens spawnplats och du får 10 kills... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 men det kanske inte finns några berg... Man kan visst spränga hela skitet... Dom säger det i den nya trailer Länk = Roliga trailern Länk2 = Den som visar allt i spelet nästan = trailer men när jag trycker på trailern som ska visa nästan allt, så kommer det bara upp en massa konstig shit. okej...nu hittade jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg