knipan64 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 jag var lite lat så jag palla inte att läsa :zzz: och nu har jag problem i 00(något liknande)mode hur man sparar :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Det går tyvärr inte, ganska dåligt enligt mig eftersom det finns en massa minibossar, livet räknar ned och att det är svårt att hitta mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 1 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 tack det uppskattas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Det går tyvärr inte, ganska dåligt enligt mig eftersom det finns en massa minibossar, livet räknar ned och att det är svårt att hitta mat. Det ska ju vara en utmaning! Fast det är ju tråkigt att man måste sitta i x antal timmar i streck för att få achievementsen för infinity mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 3 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 sant men det e ca 7 timmar (1 dag = 1 timme)och det kan ta ett tag :( .jaja man får väll sträck spela i helgen :gitarr: aja det blir mycket lättare om man bara tar 3 böcker som sammanlagt ger 200% mer liv :) (det var bara ett tips om någon t.ex kishuna vill säga att det var onödit för det har du redan gjort en gång med quenns :angry: för det var bara ett tips) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2007 Se till att ha mycket mat med di när du kör Infinite Mode. Bra affärer/restauranger att leta i är Colombian Roastmasters, alla affärer i Food Court och restaurangerna i Al Fresca Plaza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 6 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 tack jag testa men klara mig ca 4 dagar :cry: pga mat brist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.