Gäst Mega93 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Haha, så jag lyckades fånga ditt intresse :D Nej, gå inte. Du kommer få dina filmer, fortsätt läsa bara. Sajten http://www.videolemon.com/ uppdateras ständigt med nya filmer, tv serier och musikvideos... Olagligt? Inte det minsta, alla filmer och tv serier STREAMAS vilket betyder att du aldrig har mer än några sekunder av filmen sparade på din dator. Alla filmer är uppladdate på hemsidor som youtube, www.vid2c.com och videohybrid.com. Jag vill bara klargöra detta igen: DETTA ÄR HELT LAGLIGT Tack... Så nu kan ni med antipirat-föräldrar äntligen se nya filmer i datorn :P Notera: Kvalitén suger, men den duger. Redigerat 2 Maj 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Är du säker på att det är lagligt? :huh: För det låter ju lite olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 det laddar ju aldrig klart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Vissa funkar inte för att filmsajterna tagit bort filmerna. Kan vara annat också så prova med mozilla. Och ja, detta är helt lagligt. Streamat material är 100% lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Har mozilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Som sagt. Vissa funkar helt enkelt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 det kan inte vara lagligt, jag sökte på en filmtitel, så kom filmen upp, och brevid namnet så står det vart ifrån filmen kommer ifrån, och det stod www.mininova.com, och det är en olaglig sida om jag inte har helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 Jo det komemr ju upp andra sidor <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 farlig om det är olagligt, men man pallar inte att se en film på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.