Worthless Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag måste få mitt hamachi funka, snälla vad kan jag göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Jag råder dig att slänga Hamachi. Jag fick köpa ny data pågrund av hamachi. Dom som är connectade till hamachi network kan komma åt din data. Står själv på hamachis hemsida att om nåt sånt händer så står dom inte för ny data m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 (redigerat) Jag råder dig att slänga Hamachi. Jag fick köpa ny data pågrund av hamachi. Dom som är connectade till hamachi network kan komma åt din data. Står själv på hamachis hemsida att om nåt sånt händer så står dom inte för ny data m.m... Ny data eller dator? Hursomhelst kan bara de som använder sig av hamachinätet se de mappar/filer som du DELAR UT. D.v.s högerklicka på en mapp och går in på egenskaper, klickar på fliken Dela ut och sedan kryssa i att du vill dela ut den mappen. Om du nu är klock nog och delar ut hela c: så får man skylle sig själv. @Worthless, skulle du kunna skicka en bild på felet? Redigerat 2 Maj 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Men ha ett bra antivirus bara. Och man kan alldrig bli tvungen att köpa en HELT ny dator när man får virus/trjoaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 Nä!,Precis man ska bara installera om windows (om det är förjvlgt,formatera om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.